Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

IT'S ME :) !!
Saturday 7 January 2012 • 14:14 • 0 comments

assalamualaikum semua . hari ny nak story sikit pasal a disasterous kokurikulum . pagi-2 lagi aku kena bangon . bukan aku tak biase bangun pagi . just usually hari sabtu memang selalu sangat bangon lambat . hehe . anak dara jenis ape aku ne kan . malu aku . lepas siap2 pergi sekolah , aku dah sampai sekolah pulak , aku saket perut sangat sangat sangat . dah lah cikgu membebel sikit punye lame kat atas stage tuh . aduhhh ! slack betol laa . pastu aku pegi lahhh cari kelab badan beruniform aku but vavi betol , takde tempat duduk pulak . hahaha . kesian aku . merayau-rayau cari tempat duduk :'( KRS sucks . kalau aku pindah sekolah baru nnty kan , aku dah serik nak masuk krs lagi . aku nak masuk ATM pulak . macam best jer . pape pon sekarang i'm in RZ . terpakse lah aku terima seadanya . pastu aku meneruskan perjalanan ke kantin . huuuuuhhh ! sesak giler nak mampos ! aku tersepit ! help ! OXYGEN ! macam nak mati jer aku bersesak-sesak tuh . naseb baek aku pandai cari jalan escape . then aku lepak kat class lama aku . 3RK . i really miss all the kenangan there . okayyy . nnty aku nangis pulak . now story about mase kelab bahase inggeris . aku dengan rasminya dilantik sebagai ?? hah , jeng jeng jeng . NAIB SETIAUSAHA ! watdepakkkkk ! aku mane ade kelulusan tuh . sakai arr . dak cina tuh calonkan nama aku . macam laa dia kenal aku . padahal mane pernah tegur pon . haha . macam mane nak buat nih ? HELP AGAIN! haha . aku penat laaa . nak tidur kejap . assalamualaikum again semua  <3<3<3 

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty