Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Sorry I loved you :(
Friday 16 March 2012 • 21:40 • 0 comments



Hye peeps , ada sihat ?
Harinih mak aku masak sedap . AYAM MASAK LEMAK CILI PADI , KANGKUNG GORANG BELACAN , SUP IKAN :D
Sedap kan ? Nak sikit ?  SORRY , saya KEDEKUT :D

Awak , saya mintak maaf kalau saya pernah sayang awak . Tapi saya rasa macam awak tak sayang saya jer . Maybe awak akan say tuh perasaan saya jer . Tapi saya tetap akan say tuh memang perasaan saya . Saya rasa awak tak sayang saya .

OR , saya sayang awak laaaaaaaaaaaaaaa . Sangat-sangat !

Tengok nih , ada orang say dia sayang saya :) Tapi saya tetap tunggu awak :(

Awak sorang jer yang boleh buat saya happy balik :)
                                                                           xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty