Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

I Remembered
Sunday 5 August 2012 • 18:25 • 0 comments


Forgeting your ex isn't an easy thing. Aku lukakan hati dia by saying I hate you ! Memang salah aku kan ? Yee, aku tahu.

Tadi aku jumpa Atiqah Superman. Dia rapat dengan A kan. So, aku suruh dia kirim salam. Emm, dia cakap A dah balik sini, tadi. Suddenly, aku teringat everything. Diaaaaaa ! Well, aku takde picture dia yang sesuai. So, korang tak payah tahu lah sape dia.

Well, dulu. My strongest memory about us. Kitorang selalu sangat lepak together dekat belakang kelas. Bukan ada orang tahu pun. There we talk, sharing things. Tak sangka kau dah takde dalam hidup aku. Thanks sebab pernah muncul.

Kau pernah tanya aku, 'bodoh ea sayang orang?' Aku diam. Balik pun jalan menonong jer. Dah tak pandang kau. Aku rasa bersalah sangat. Tapi apa boleh buat. Aku tahu sayang lebih-lebih kat kau tuh tak elok. Allah tak suka.

Aku menangis lepas dapat tahu kau setia. Kau sayang aku seadanya aku. Tapi aku tak sangka kau macam tuh. Dulu kau mainkan aku. Depan aku, kau ada awek, siap pegang-pegang tangan. Takpe. Aku sabar. Kau kata kau adil. Bila kau cakap kau dah setia dekat aku sorang, susah aku nak percaya.






I never lied. I said I love you and I meant it. I said I hate you tapi aku takde niat pun nak tinggalkan kau. Aku marah jer sebab seminggu kau tak text aku. Aku tunggu lama tahu tak! Tapi what to do? Now kau dah ada dekat Giatmara, aku dekat SBPISB. Dah jauh. Lagipun takkan lah aku nak text kau. Buang tebiat ka apa?

Okay now, aku penat. Shopping dari pukul 11 sampai 5. Mana tak penat. So, nak tidur kejap. Berbuka nanti mesti best :))

- Thanks for being there when I need you the most -

xoxo : Izaty ♥

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty