Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Fever -.-'
Monday 26 November 2012 • 22:27 • 0 comments


Assalamualaikum.

Harini buatpe je ke? Nothing. Aku demam actually. Aku jarang demam tapi entah kenapa tetibe boleh demam pulak. Mak masak ketam masak lemak cili api harini. Sedap tapi pedas. Banyak jugak lah aku makan, tak padan dengan demam. See, sekarang dah batuk teruk. Tak nak jumpa doctor. Tak handsome. Dari semalam dah rasa macam nak demam, sakit tekak and selsema. Today, it's worse. 

Makan ubat then tidur. Tu je yang mampu aku buat. Sejuk sangat. 


Esok nak pergi main badminton. Keluarkan peluh and kuruskan badan. Harap sangat dapat baik demam ni. Cepat sikit. Penat lah asyik batuk. Asthma getting worse. Tak nak being hospitalized. 

Erm, lately aku minat cerita lama ni, GREASE. Aku tak tengok sangat tapi lagu dia best. You're the one that I want, Greased Lightning, Summer Nights. Best lah jugak. Korang tengok lah ye. Best. Orang demam tak boleh tulis banyak-banyak. kena rest. Haha. Now, watching Breaking Dawn Part 2 online. Weeehuuuu ~

Assalamualaikum.

Labels:


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty