Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

DAMN !
Thursday 12 January 2012 • 14:59 • 0 comments

damn , damn , damn . what do i do to have you here . here . i wish you were here . haha . aku pasang lagu avril lavigne tuh just nak cakap betapa i really need you rite here .waiitttt , assalamualaikum . okayy . sambung balik .well , aku nak kau urutkan bahu aku . masakkan untuk aku sebab sekarang nih sumpah aku memang lapar giler . aku penat giler tau tak hari nih . awal-2 pagi lagi dah tukar class . dari makmal bio ke class 4B . exchange class . then ktorang masuk chemistry lab . belajar chemist dengan encik idham . ya allah ya rabbi , memang bosan giler . naseb baek aku duduk depan sekali kalau kat belakang memang dah tidur laa . ngantuk + bosan = ntah laaa =.='' hehe . pening kepala hotak aku nak fikir pasal chemist . kalau tambah pulak dengan physics . memang mampos awal laa aku . pecah pale hotak ! penat ohh belajar nih rupenye . hehe . selama nih mane ade aku belajar . main-2 jer keje aku dulu . tapi this year memang kena concentrate lohh for SPM nnty . lepas tuh masuk balik bio lab . rehat plak . jauh betul semua bangunan . tandas lagi jauh jangan cerita laa . husnina heret aku naik class 3B sebab die nak pinjam buku PJ jer . dalam class tuh takde orang pon , wahhh , betapa sia-2 nyer aku daki tangga tadi . mengah aku tahu . turun pulak , naseb baik tak penat sangat . perjalanan ke kantin menyeksakan . selepas rehat pulak aku kena pergi ke class 4B untuk belajar agama . fark arhh . penat tau x ?! aku tak nak kurus lagi . uwaaa :'( macam cakap cikgu sejarah ktorang , pindah randah menunjukkan seseorang itu tidak bertamadun . i am not an uncivilised people . so i want to stick around at just one place . saya seorang yang bertamadun :) tengok nih , maksud name aku and nuar :) hehe . aku memang gatal . nape jer ? :P


 NUR IZZATI

N => pemberi ciuman yang bagus juga
U => disenangi oleh semua orang
R => seorang yang lucu

I => manis dan romatis
Z => memiliki fikiran yang luas
Z => memiliki fikiran yang luas
A => seorang yang gila-gila
T => senyuman yang menawan
I => manis dan romatis

HYROUL ANUAR

H => setia kepada yang satu
Y => disukai oleh sesiapa saja
R => seorang yang lucu
O => mempunyai personaliti yang bagus
U => disenangi oleh semua orang
L => pemberi ciuman yang bagus

A => seorang yang gila-gila
N => pemberi ciuman yang bagus juga
U => disenangi oleh semua orang
A => seorang yang gila-gila
R => seorang yang lucu

best kan ? hehe . aku memang banyak idea giler sekarang nih , rase macam nak kenakan orang pon ade . tapi aku penat laa . sambung esok je laaa eaak :) wassalam semua . a big smile for me please :D

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty