Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

MISSING YOU :(
Thursday 12 January 2012 • 21:59 • 0 comments

hari nih ex aku yang sorang nih text aku . tetibe jer . aku heran loh . tak pernah-2 die text aku . die ajak aku jadi scandal die ohh . mampos laa aku . aku tak tahu what's wrong with my heart lohh . aku rase ade problem sikit nih . aku rase macam nak except jer . but it's wrong . memang true die ex aku yang paling aku sayang . tapi sekarang aku dah ade bf . tuh laa yang aku cakap kat die , aku harap die pham laa . die say die sorry  . sebab die ajak aku scandal dengan die . and satu sebab lagi die dah tersuke aku balik . pelik~ . aku tak marah pon laaa . die keep on saying sorry . aku tak marah laa bingai ! aku sebenarnye suke kalau ade orang suke aku tapi thanx jer laa aku takkan layan laaa . aku say die tipu aku . die plak ckp takkan nak buat mainan plax bende mcm tuh . aku sayanggggggggg ex aku yang sorang nih more than everything ! coz die first love aku dohh . esok mungkin die akan datang sekolah kot , nak jumpe aku laaa. hehe . untung gak aku nih . ade orang sayang . ade orang rindu . untung kan ? jeles tak ? ? ? tak jeles tak per laaa . tak kesah pon . wehhh , kalau aku say aku sayang kauu , kau sayang aku balik tak ? hahahaha . aku tak nak mess up kepale hotak aku ngn bende tak berfaedah mcm kau laaa . lebih baik aku layan bf aku . aman hidup aku . wassalam semua :D

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty