Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

FIRST DAY WITHOUT HER :'(
Tuesday 31 January 2012 • 15:10 • 0 comments

assalamualaikum semua , okayy-2 aku tak sabar-2 nak cerita nih . pagi tadi hujan lebat lohh . sejuk ! brrrr . menggigil aku tau :p semalam aku tidur awal , around pukul 11 mcm tuh . mybe bagi some of you tuh dah kire late but sumpah memang aku mengantuk sangat-2 semalam , tak pernah-2 aku penat mcm tuh tau . ade ape laa yang aku buat sampai penat sangat nih ? aku borak laa dgn amar pagi tadi , dye tanye , ' hah, buat ape nih hah ? sampai penat ? mesti buat bende bukan-2 nih . ' woii , asal kau fikie lain ha ? kau fikir aku nih jalang sangat ker takde dara kecik-2 . sorry sikit ea , baik kau jaga mulut kau tuh , ade gak makan penampor aku nih karang ! aku tak mcm orang-2 zaman sekarang nih , darjah 3 dah takde dara . aku SUCI lagi tahu . okayy-2 drop that subject , aku penat nak marah-2 nih . hahh , today first day aku masuk class hus takde kat sebelah aku . aku nak pergi jalan-2 pon sorang jer sekarang nih . haihh , nak buat mcm mane , entah-2 kat sane dye dah ade kawan baru ker , terus lupe aku ! uwaaaa :'( sedih nihh . tak nak dye lupa kan aku lohh , sayang kau NUR HUSNINA NAJEAH . kau laa kawan yang sayang aku , sanggup layan kejahatan aku , kau yang layan gila-2 aku dalam class , kau jugak yang makan dgn aku masa rehat sekarang nih . kenape kau kena pergi ? okayy-2 aku tahu tuh untuk masa depan kau kan sayangssss <3 pape ponn aku wish kau good luck lalui kehidupan tanpa aku nih . syg kauu sangat-2 :D <3 :*

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty