Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

WELL :)
Wednesday 18 January 2012 • 18:47 • 0 comments

assalamualaikum . tak jawab dosa keyy ! berbalik pada title aku kat atas tuh , aku tulis WELL :) . tapi haty aku even body aku tak well . aku selalu sangat sakit kebelakangan nih . saket kepala , saket haty , sakit dada , sakit kaki , batuk , selesema , asma , dan lain-lain . macam-2 sakit bercampur dalam diri aku nih . paling aku tak tahan ialah bile aku text sesorang or call dye , dye tak nak angkat , tak nak reply . fedap nyer . aku marah maybe sabab mood swing . phm-2 je laa orang perempuan nih . tadi timbul soalan dlm benak aku nih . hari tuh awin ade tanye pasal mimi , 'asal bie dah tak nampak dye lagi ?' aku tetibe tersedar jawapan yang patut aku jawab ! kalau bie nampak dye dulu dpd owg , bie akan mintak couple dengan dye bukan owg . bie akan cakap kat dye ape yang pernah bie ckp kat owg . okayy laa , aku takde mood . penat sangat sampai tertidur tadi . wassalam <3 :D

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty