Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Izaty ?
Saturday 25 February 2012 • 10:01 • 0 comments

Lepas nih dah susah lahh aku nak update status panjang panjang . Hahaha . Tuh jer yang aku fikir kan rupanya . Hati aku rasa macam nak nangis jer kalau ada orang ungkit pasal pindah pindah nih . Wehh , aku bukan pindah rumah lahh . Just move on ke sekolah baru yang environment dia lain dari sini . Ada pantai jer kat sebelah sekolah aku tuh . Aku suka .

Sekolah nih co-ed school . So , boyfiee aku takut aku cari pengganti dia . Ramai lagi tak tahu aku nak masuk sekolah baru nih . Kire ramai lahh dah tahu . Aku datang sekolah awal semalam semua dah tanya , izaty , are you going ? Yes ! Dengan bangganya aku cakap macam tuh . Bukan niat aku nak tinggalkan korang tapi aku nak try tinggalkan korang . Aku nak tengok hati aku ley tahan ker tak .

Pagi pagi nih dia text aku saying , jom dating ? Aku tak ley pergi atas dua sebab . Satu , sebab aku kena prepare barang-barang nak beli untuk bawak pergi sana . Kedua sebab , aku takut aku nangis depan dia . Aku pernah cakap kat dia , aku tak mudah nangis . Tapi perpisahan ini buat aku rasa nak menangis jer . Aku tak tahan . Dari hari tuh lagi dia merayu jangan tinggalkan dia . Dia cakap dia akan tunggu aku . Dia akan belajar sungguh sungguh untuk SPM dia . Nnti dah besar dia nak kahwin dengan aku . Bwahahaha , janji lah sangat .

Izaty ? Dia dah takde . Kalau ada orang tanya mana aku pergi , cakap jer aku dah takde ea . Bukan dah mati , tapi cakap jer lahh . Aku tak nak orang cari aku lagi . Hahaha , aku tak sanggup nak tengok korang rindu aku .
                                                                xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty