Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

LAMBATNYER BANGUN :D
Tuesday 7 February 2012 • 12:31 • 0 comments

MENGANTUK :D Best to describe me now :D Whatthenerakeee ! Mak aku marah-marah say anak dara tak elok bangun tengah hari . Haha . Aku tak bangun jugak laa . I had my own sweet time on the bed hugging my BUSHUKK :D Uwargg , such a delightful time .Peace yaww V(^^)V


Tidak Perlu Untuk Kita Menjadi Sempurna Dalam Meraih Cinta Orang Yang Ingin Kita Cintai.SENTIASA INGAT Bahawa BerSederhana Itu adalah Cara Yang Terbaik Bagi Membuatkan Seseorang Itu Untuk Jatuh Cinta Dengan Dengan Diri Kita Kerana Diri Mu Begitu Berharga.Tolong terima pasangan anda SEADANYE!! Siapa dia anda HARUS terima dirinye dgn SEADANYA. ikhlas from ME :D


Semalam kan I've bought some books . Aku baru start baca HLOVATE punya masterpiece :D CONTENGAN JALANAN ! Wohh , aku baru baca about 25 pages , but memang all her message kept running through my head , macam machine gun jer hasil tulisan dye tuh . HLOVATE writes about LOVE , but about LOVE FOR ALLAH . It's too sweet , jalan cerita dye menusuk kalbu , She showed to much passion in searching ALLAH's LOVE , not just that , dye believe that ALLAH had set the best for all of His UMAT :D

Wahai Muslimah
Carilah lelaki yang boleh mengingatkan mu tentang Sembahyang,
Bukan lelaki yang selalu mengajak tengok wayang,
Carilah lelaki yang selalu mengingatkan dirimu untuk Mengaji,
bukan lelaki yang selalu mengajak mu SMS tiap-tiap Hari,
Carilah lelaki yang boley mengajar mu menghormati orang tua, 
kerana disitu letaknya pintu syurga. :)

Allah is not a stranger if you just believe in Him . Allah is always there for His Umat . 

See , that's me . Kalau aku rasa something tuh important aku akan share . Terpulang lah pada korang whether nak percaye ke tak , I don't mind really :p hahaha :D Sebelum aku cerita panjang lebar nnty , aku rasa lebih baik aku mandi dulu . Hehe , mashemm sudehh :D  

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty