Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

I MISS YOU BABY :'(
Tuesday 29 May 2012 • 19:18 • 1 comments



 


Aku menangis tengok gambar dia . Sumpah aku rindu dia giler-II sekarang nih . Kenapa dia hilang macam tuh jer ? Kenapa weh ? Aku sedih sangat-II nih weh . For god sake , why did he leave me just like that ? I didn’t do anything wrong . Maybe it’s because of far distance relationship . Ya Allah , aku tak tahan dahh . Dah leleh sangat nih , kalau boleh aku nak ajer meraung . I can’t even sleep remembering him . I really miss him . Dah tak boleh nak buat ape dah . Dia dah lupa aku . Dia dah ada orang lain dalam hidup dia . I’m not important anymore . Uwaaaaaaaaaa :’(

Kenapa dia tinggalkan aku macam tuh jer ? Hahhh ? Asal ? Bukan salah aku laaaaaaaaaaaaaa .
Jangan korang ingat nih salah aku . Aku setia ea . Aku dah tak sayang orang lain selain dia . Kenapa dia kena tinggalkan aku ? Aku sayang dia giler-II tau . #OR , I MISS YOU ! I miss damn much !
Norman , I never thought that you’d leave me . I never intended to hurt in any ways . But as far I knew I never do anything that hurt you . I MISS YOU ! Why did you ever leave me ?

Awak pernah janji awak akan sayang saya . Awak pernah cakap saya awek awak . Awak cakap awak cintakan saya . Mana kata-kata awak tuh ? Dah hilang ? Awak sanggup tukar number sebab tak nak orang message awak lagi . Saya try contact awak tapi langsung tak dapat . Call tak angkat pon . Awakk , saya bukan apa , Patutnya awak bagitahu lah saya , awak nak tukar number tapi nih tak . Sedang the day before that , kite ada texting . Awak , saya dah cintakan awak , saya nak awak . I want to be your little girl , little princess . Ur only baby . Awakkk , I really-II need you . Ya Allah , aku dah tak tahan dah nih .

Kat FB , kat twitter , bukan saya tak nak tegur awak . Tapi saya malu , saya pernah Nampak pic awak dengan perempuan lain . Bukan main mesra lagi korang kan ? Saya tahu saya nih bukan siapa-siapa pon dalam hidup awak .  Awakkk , I need you . Saya tak nak orang say saya terhegeh-hegeh kat awak sedangkan awak dah ada girl lain dalam hidup awak . Awakkkk , saya sayang awakkk !

Norman , saya sayang awak sangat-sangat . Saya tak delete langsung the text between us . Sebab tuh bukti awak pernah ada dalam hati saya . U called my dearie , called me sayang .

I miss this moments :((
Aku : Baru bangun .
Dia : hehe  . Saya kacau awak tido ea ? Dah dah pegi tidur balik
Aku :Tak nak laaa
Dia : Kenapa pulak ?
Aku :Malas nak tido balik la
Dia : hehe , Iyelahh awak . Tengah buat ape nih ?
Aku : Tak buat pape
Dia : Dah mam belum ?
Aku : Baru bangun laaaaaaaaaaaaaa
Dia : Saya buatkan breakfast in bed untuk awak ye princess , hehehe :)
Aku : Boleh gak . Buatkan cepat .
Dia : Amboih , hehe . Kalau saya ada dengan awak boleh laa princess
Aku : Alaaaaaaaaaaa
Dia : saya cuapkan cereal untuk awak ye princess
Aku : Okayy :)
Dia : hehe , my cute little princess . Nganga mulut besar-2 ye dear , Aaaaaaaaaaaa :D
Aku : hahaha , I’m not a baby laaa
Dia : Saya suka layan gurl macam baby . hehe
Aku : haha weird --‘
Dia : hmm k :’(

And this :

Dia : u cute , u loving , u caring , u smart and most importantly u’re my special little princess . U’re my special girl and my beloved gf, for the rest of my life.

Awakk , awak lupa ke semua tuh ? Saya tak pernah lupa awak . I’ll never forget you . NEVER AND NEVER ! I miss you so much rite now . Ya Allah , please ease my heart . Saya tak pernah nak lupakan awak . Saya takut kalau saya lupa , I’ll forget to love others too . Saya rindu awak nih . Kan bagus kalau awak tahu . Saya harap awak tahu . If only you knew my feelings then you’ll never wanted to hurt me at all :’(

                                                             xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty