Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

The watch :))
Tuesday 29 May 2012 • 20:36 • 1 comments




Besar kan ? Saje jer nak bagi korang nengok jelas-jelas :))

The nice watch that he gave me :)) Okayy , aku cerita dari mula yer . Macam nih mulanya :
Malam tuh ada kelas tambahan BM , tak silap aku malam tuh malam sabtu . Cikgu Salina buat extra class memandangkan dah nak exam BM , lagi 3 hari macam tuh . Hahh , aku sedondon dengan dia . Macam berjanji jer kan ? Wallah , mana ada janji . Tak sangka dia nak pakai baju same color dengan aku . Warna HIJAU :)) Korang tahu tak , aku blushing all night long .

Tak sangka pulak boleh sama . Aduhh , sepanjang malam kena ejek dengan kawan-kawan . HJ sama baju dengan kau laa dottie . Haishh , susah ohh . But I like it :))

Dia macam tak bersemangat jer that night . Diam jer . Malu kott . Hahaha . Jijik giler .Dia DIAM , macam takde mood . Arghh , apsal ? Aku pon diam jer laa . Menengok dia dari belakang :( Ada satu sticky note dekat meja dia saying ' Demi Masa ' . Tulisan dia ker hah ? Hah , satu hal nak memikirkan nya !

Okayy , the end of our class . Balik jer laa macam biasa . Usrah pon ponteng jea . Tak buat pape .

Malam tuh kat aspuri , tengok MIB . Woahh , dengan jakunnya semua orang menengok . Yelahh , budak yang duduk asrama nih susah nak tengok tv . So , cerita lama pon dorang tak tengok . Pastu , Nadhirah Azhar ajak aku pergi dorm dia , dia cakap ada something dia nak bagi aku . Sooooo , aku dengan malasnya pon gerak laaaa pergi dorm dia . Hiashh --' Leceh !

Nah !
Wehhh , apa ih ? Jam ohh . Sape bagi ? HJ ? Wahh , Yeahhh ! Aku lompat , aku pusing , aku joget , aku nyanyi , aku peluk orang , aku jerit . Woahhh , hebat sungguh panahan cinta HJ aku nih . Sampai macam tuh seklai reaction aku . Well , ada note laaa . 'DEMI MASA' . Ehh , I saw this . At his table . And this watch ? He gave ? Tak sangka wohh .

Pergi balik dekat bilik rehat , aku hug ABU aka Siti Nur 'Aisyah :)) So happy that night . I can't even sleep xD

                                                           xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty