Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Mengantuk giler !
Tuesday 1 May 2012 • 10:52 • 0 comments


 
 
 Memang penat giler seharian tak tidur . Pukul 4 tadi baru aku tidur . Sekarang nih 10.35 pagi . Aku bangun tadi pukul 8.15 . Uwaaaaa , berapa jam jer aku tidur ? Sumpah eyebag aku besar giler sekarang nih . Aku nak bukak mata luas-II pon dah susah tau . Hailahhh , sape suruh tidur lambat lagi ?

Sebenarnya aku otp 2 jam dengan dia . Kalau aku cakap pon , bukan korang kenal . Dia tuh kan cakap dengan aku laju giler macam machinegun . Tak penat ker weh , dah lah otp pukul 2 . Otak aku semestinya dah lembap sikit nak process apa korang cakap . Giler laju wehh , sampai aku panggil nama dia suruh dia slow down , baru dia faham then dia gelak . Cerita pasal dia ah , then dia promote produk apa tah kat aku , bukan aku berminat sangat pon . Pastu memang kitorang kutuk orang habis-habisan laaa . Macam best pulakk . 

Sebenarnya , dah lama aku tak buat kegiatan nih iaitu OTP lama-lama giler . Tu pon mak aku bangun pukul 3 pagi semata-mata nak suruh aku tidur . Hahaha , sorry mak . 

Aku sebenarnya bosan , tak tahu nak buat apa dah . Semua kawan-kawan macam dah lupa aku . So , the best way is to find new friends . Tapi kenalah sesuai n sejiwa n sekepala dengan aku . Aku nak member yang senang diajak borak , korang sendiri tau kan , aku nih banyak cakap . Kalau kawan tuh tak senang , macam mana dia nak dengar semunya . 

Wehh , sumpah sekarang nih mengantuk giler . But stay strong zaty . Malam nih ada prep , hariz ada . Kau tengok lah dia puas-puas . Hahahaha , Izaty gatal ohh . Nak mandi nih , nak gerak balik asrama . Mak aku dah start bising lagi . Daaaaaaaaaaa , will miss uolss :')

                                                             xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty