Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Stop typing and be matured please !
Saturday 24 November 2012 • 20:27 • 0 comments


Assalamualaikum.


Well yeahhh. Just got back from kenduri doa selamat dekat Seremban. Penat doh. Padahal tak buat pape pun. Sampai sana bagi door gift sikit and then start makan. Lepak dalam rumah tuh bosan masing-masing. Gossip pasal everything. Pasal pakwe lah, pasal trip to Singapore yaya lah, pasal break lah. Erm, jangan tanya aku pape. Aku tak tahu pape pasal dorang. Ileen is having a hard time right now with Anas. Anas is sooooooooooooo obsess with social networks sampai lupa Ileen. Sanggup weh. Tadi Ileen bukak twitter kejap then ternampak Anas tweet. ‘You never changed. Never’ Pehhhh, mamat ni. Sedap mengutuk awek sendiri. Then yaya dengan Ariff, dua dua ego. Haha. Masing-masing. Nasib baik aku tak macam tu. Wonder if I had a pakwe right now, ughhh, malas nak cerita.

Lagu No Promises sedih. I the kind that loves slow song, yang romantic, yang comel and have meanings. Macam lagu Like only a woman can, Hero, What you meant to me. Lagu yang sangat sesuai untuk dengar dalam peringkat umur warga emas macam aku ni. Haha. Rock yang sangat brutal pun aku dengar tapi jarang. I love lullabies. Senang je aku tidur. Tak habis-habis dengar lagu sedih, macam orang putus cinta je. Ek, bercinta ke?

I’m not trying to be someone else. Envy Ileen because she has everything. Dia pandai, cantik, kaya. I’m grateful to be me, Izaty suits me very much. Kadang-kadang memang lah kita nak jadi macam orang lain tapi jadi diri kita lebih baik. Izaty, stop typing and be matured pleaaaaaaase. Nak jadi apa nih? Yaya cakap aku pandai tadi. Weh, manade. Kalau aku pandai, takde nya aku macam nih. Nampak sangat dia mengharap dekat aku. Dia harap yang aku dapat straight A in SPM. Ileen kan ada, aku ni mana ada pandai macam Ileen. Jappp, aku pandai lah. Aku pandai kan. Aku pandai sangat. Please jangan down Izaty oi. Kau kena percaya yang kau tuh pandai.

Words of Wisdom: Everthing is POSSIBLE if you just BELIEVE.

Assalamualaikum. 

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty