Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

TALAM !
Saturday 10 November 2012 • 21:37 • 0 comments


Assalamualaikum.

Actually I don't know what TALAM really is, but let me define it in my own way. To me, talam tu orang yang bermuka-muka. Banyak lapis. Best actor gitu. Haha. Entah macam mana when I trusted someone, that person confirm talam. They knew my story, then jaja dekat orang. Pastu use my story against me. Woahh :O Apa ni babe? Jangan nak talam sangat lah kan. I'm not the kind yang terlalu lembut hati. Somehow, I'll hate you.

Aku memang baik lah. I share my stories to all sorts of people yang I think I can put my trust on. Then, tak puas hati dengan aku, bagitahu semua orang pasal cerita aku tu? WTH? Dah lah tuh weh. 

Dah tak mampu weh nak kata hape. Kalau kau sedar, sukati kau lah. I thought I can trust you, but I'm wrong this time.


Nur Izzati, dorang tu talam, buatpe layan? Haha. Susah betul jadi manusia nih kan. Asyik-asyik tak puas hati dengan orang. Whatever ~

#While I'm all alone, these thoughts came to me.

Labels: ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty