Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Triple A ♥
Friday 9 November 2012 • 21:09 • 0 comments


Assalamualaikum.

It's not easy to stand up again after you've being hurt so many times. Now, I rise up again.
I'm lame. Baru nak baca Rooftop Rant- Hlovate and baru nak tengok Harry Potter and the half blood prince. Jyeahhh, I'm lame! 

I couldn't describe my feelings actually. Ramai orang suka dia sekarang ni. So, susah lah nak cakap. Aku suka dia. Yes, aku confirmkan aku MEMANG suka dia. Don't know if it's love. I kinda stupid, one more week to go for holiday baru start talking to him. Tapi I've this question in mind. 

Dia suka Adani ke?

I cried because dia bagi Adani sweater dia. Walawehhh, aku nangis weh. Rasa sakit sangat hati ini.

Kasuper, dia Referee. I take this chance to be the scorer. Haha. Terdesak weh. Nak usha dia punya pasal lah ni. Dia jaga court A, aku pun scorer court A lah. Best dapat tengok dia. Actally, I want his picture tapi susah lah nak amek. Lagi-lagi I want his picture masa dia shoot. Beauty.

Tadi, akubyebye dia, dia tak byebye balik pun. Sedih :'(

Napishhh, you owe me a story. Pasal sweater tuh. Kalau tak cerita jugak siap kau!

Mell, Hani, cerita aku ni biarlah rahsia okay :))

I love my Triple A ♥

Assalamualaikum.

Labels:


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty