Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Muhammad Izzudin Abdul Khalid.
Saturday 22 December 2012 • 02:38 • 0 comments



Assalamualaikum.

A sweet confession to Muhammad Izzudin Abdul Khalid. Saya sayang awak. Sayang awak sangat-sangat. Tapi saya tak tahu perasaan awak. Awak boleh tipu. Boleh buat apa saja awak nak. Awak kata awak tak tipu. Awak kata awak sayang saya. Erm, saya tak tahu lah.

Saya suka tengok awak senyum. Sebab tuh kita sekype je mesti saya suruh awak senyum. Tapi awak macam tak faham. Lohh, berapa kali nak cakap. Saya suka awak senyum. Tengok awak senyum buat saya senyum juga. Dari dulu kan, aku suka tengok orang happy dulu sebelum aku. Aku dikemudiankan pun takpe.

Then, we start talking about the future. Bila kita nak kahwin, mana nak honeymoon, nak anak berapa. Haha. Maybe it's too early for that. But we ignore them. We kept talking about it. Tak kira umur kita berapa. Setahun lebih tua or setahun lebih muda. Kita tak pernah ambil kisah pasal tuh. Then, kita gelak. Best sangat time tuh. Every night kita mesti borak. Tak kira at what time pun. We were there for each other. Now I miss those nights we talked for hours.

True love is when your heart and your mind is saying the same thing.

Then, we exchange a lot of pictures. Kadang-kadang malas nak sekype sebab malas nak pakai tudung. Awak tak kisah sangat. I like the you I knew. Not some evil moron who ran away after stealing my heart. Baru sebulan and I wish semua angan-angan kita dapat jadi kenyataan. Yes, I do dream and kept wishing that Allah hear my thoughts and grant all my dreams.

I wish we can be best friend. Best friends listen to each other, always there for each other. Pendek kata, sentiasa ada untuk each other. Kalau awak best friend saya, awak akan rasa bersalah kalau tinggalkan saya. Awak kata awak sayang saya kan :)

Masa mula-mula kenal memang baik. Cerita tentang sekolah, tentang diri masing-masing. A big sister giving advises to a younger brother. Macam tuh, then mula timbul this sayang-sayang annoying feelings that I don't want but I can't convey. If you know that I've fallen in love, memang kena bahan all day long. I thought I knew you this whole time. Then, message kekadang tak reply. Lambat sangat. Macam busy sangat je.

Daa, I try not to care too much about you. Sometimes, I end up crying. Aku tahu aku tak kuat mana. Sorry. Tapi sumpah, demi Allah, memang aku sayang kau. Bukan main-main. Couple is dosa. Tapi apa salahnya ada sedikit hubungan antara kita untuk memastikan kita ini milik orang? He's my boyfriend. Siapa tak sayang boyfiee weh. Maybe dia bukan yang terbaik untuk aku. Aku tak kisah.

Izaty talking about love and she is damn serious this time. Lantaklah orang nak cakap apa. I have a boyfriend. Sampai satu masa nanti dia tak nak aku sekalipun, aku akan sentiasa sayang dia. I love those people who came in my life and if they want to leave, just leave. At least, there's a little memory. Tak mustahil kan? Aku still simpan gambar ex aku yang first sekali.

Today you burn their pictures, maybe tomorrow you'll cry over it with regret.

Sayu sangat time tulis nih. Dengar latar belakang lagu Memori Berkasih and Pujaan Hati all the way through, bunyi cengkerik lagi. Aku tak nak nangis dah. Dah lah demam. Bungek ah pakwe aku nih. Boleh buat aku sentap masa demam. Tidur lambat sebab ingat dekat dia lah nih. Haha. Dia off phone. Apa salah aku sebenarnya? I don't know. Dari semalam lagi dia macam tuh. Aku tak faham.

Chill Izaty. Panjang sangat dah kau tulis nih. Penat orang nak baca. Sayang by Shae. Lagu kita. Jangan lupa tau. Saya nak awak senyum. Suka sangat tengok. Gelak lah selalu. Jangan ketawa banyak sangat, virus hati. Aku senyum je sekarang nih. Memang aku sayang dia. Hehe.

Di sini saya Nur Izzati Abdul Rahim melabuhkan tirai malam yang kelam, ingin melupakan segala sengketa antara kita, dan mulakan hari yang baru. Semoga awak mampu maafkan segala kesalahan saya dan kita berbaik semula. Saya tak pernah tipu tentang perasaan saya and kali ini saya teramat jujur.

SAYA SAYANG AWAK

MUHAMMAD IZZUDIN ABDUL KHALID

Assalamualaikum.

Labels: , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty