Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

BBQ :D
Tuesday 24 January 2012 • 17:45 • 0 comments

assalamualaikum semua . aku nak story sikit nih . semalam aku pegi BBQ kat rumah abang mir . best doh . macam-macam ade . kan best kalau dapat buat family reunion macam nih selalu . memang best giler arr dapat jumpe ileen n yaya . dah lama giler tak jumpe dorang .
DALAM KERETA OTW NAK PEGI KL :D
DUE ORANG BUDAK YANG MENGACAU AKU :P

MY BEAUTIFUL COUSINS

THE THREE MUSKETEERS :D
 aku pakai kebaya . percaye tak ? hahahaha , lawak ken ? itsokay laa , at least aku pakai baju rite ?

PROMOTE KAMBING BAKAR

MUKE SERIUS PULAK :P
 due-II cousin aku yang same age dgn aku , tapi yang pakai baju merah tuh memang genius ahh , jelly doh :D
YAYA N ILEEN BEEN SWAG V(^^)V
 comey rite ? tengok laa cousin sape :P
MAKANAN YANG SOO SEDAP !
memang gempak arh BBQ semalam tuh . aku suke sangat ade gathering macam tuh , kalu boleh nak jumpe every month laa . hehe . banyak betul duet aku nih kan , nak bayar duet minyak lagi , duet makan lagi , hahahah . okayy-II , aku pegi sane jer budak due orang tuh mengacau aku , ishh , sape lagi kalau bukan afiff dgn qistina tuh . tak habes-II nak menyakat , dah laa ade ipad , wohh , jeles neh . hahaha . aku nak jugak laaa . tapi nnty ade laa , pandai-II save duet laaa .  then bile semua cousins aku dah sampai , memang kecoh giler laa rumah tuh , macam nak roboh pun ade . tapi best dohh , memekak pon meriah kan . ekin tarik aku pergi naik atas , nak aku ajar dye main piano sebab dye nak main dekat caklempong dye . macam laa aku pandai , hahaha .
okayy , then mule laa gosipping kat dalam bilik , crite pasal tuh laaa , macam-II laaa . nak tahu ? ne ley , SECRET la sangat . hahaha . nak tahu , tanye dorang sendiri laa . aku tak tahu sangat . hahaha . pastu kitorang .
YAYA BARU HABIS NANGIS KENA SAKAT DGN AFIF :P 

COMEY KAN , KECIK-ii DAA ADE IPAD .
HENSEM TAK ABG NGAH . HAHA :D
comel betul jass amber dgn ipad dye , tgah tengok cerita hindustan . suke sangat laa tuh . then berakhir sudah BBq kami . tak kan laa aku nak cerita dgn very detail . penat dohh nak tulis . hahaha . daaaa wassalam :D

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty