Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

haish =.=''
Tuesday 10 January 2012 • 14:30 • 0 comments

aku dah tak tawu nape ngn aku . tiap-2 hari nak online . kerje sekolah tak buat . tiru orang jer . hapelahh nak jadi ngn aku nih . =.='' okayy . jadual sekolah dah tukar laaa . bosan . tukar cikgu plak tuh . halamak ! nih yang aku tak suke nih . kalau tak payah belajar kan senang . senang hidup . tidur makan tidur . eiiii . nnty bertambah gemuk laa aku . hmmm . aku ade rase sesuatu . nak tahu ? tanye laa aku sendiri . hahaha . takde laa . kan sekarang aku couple ngn hyroul anuar . kenal ? tak pe laa kalau tak kenal  . okayy . nak tahu ape aku rase ? now , once a upon a time , hahaha . saje jer laa . hehe . aku baru dapat info yang die tuh baru putus dengan ex die . sho , aku rase die just nak maen-2 kan aku . haha . aku rase die nak prove kat ex die tuh yang die still boleh survive without 'her' . lelaki nih senang cari pengganti tapi dalam hati die , die tetap and still sayang ex die tuh . so aku tak boleh salahkan die kalau die mintak break nnty . aku terpakse relakan die pergi . pape pon yang jadi , sekarang die boyfiee aku , aku nak jage die elok-2 . kalau satu mase nnty , i have to let go , just go biy . aku rela . hahaha . dah mule laa aku nak jiwang nih . haha . nak tanye ? aku nih rela or pasrah ? hahahaha . ombak rindu pulak mai noh . hehe . okayy . that's all laa . aku dah penat . nak tidur .


 LIRIK LAGU PASRAH
Ingin ku sendiri
Meniti hari
Kala sunyi
Yang melanda sepi
Alam bisu
Bagaikan mengerti
Berakhirnya sebuah memori
Ingin ku melangkah
Membawa diri
Kerna cinta
Yang dikhianati
Luka rasa untuk menghadapi
Pengorbanan tidak dihargai
Kini aku... Pasrah
Dengan segalanya
Kepedihan itu
Masih terasa
Apakah salahku
Apakah dosaku
Tuhan berilahku petunjukmu
Redha dengan kehendakmu
Cukup kali ini
Kau menyakiti
Berulangkali
Tak usahlah kembali
Dengan rela hati
Melepas kau pergi...
Ingin ku sendiri
Meniti hari
Kala sunyi
Yang melanda sepi
Alam bisu
Bagaikan mengerti
Berakhirnya sebuah memori

saje jer letak . hehe . hidup aku memang ade sangkot paut ngn lagu nih .

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty