Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

KESAYANGAN AKU!
Monday 9 January 2012 • 21:24 • 0 comments


salam semua . nak tell something . kat FB aku kan ade nih . <3 enganged to hyroul anuar . hehe . suke nyer aku . aku sayang die . sangat-2 . percaye x die bf aku ? mesti laa tak pecaye kan . sebab aku nih brutal , perangai macam jantan . suke gelak . but that doesn't mean that aku tak ley ade boyfiee keyy . amaran nih khas juga untuk EX dy . jangan pernah try nak amek die daripada aku . hehe . aku nih garang la sangat tapi kalau kena tegur sikit dah cuak . buat-2 berani jer . hehe . yang atas tuh SEKSI sikit loh . SENCOURED . haha . jangan tenung lame-2 . n jangan berani nak kacau hahh . aku bagi warning siap-2 . kalau gatal gak , makan gigi berjoget la jawabnye ! hahahaha . okayy . tuh jer laaa . aku sayang biy aku nih . hehe . comeyy :D

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty