Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

SUCKS !
Friday 27 January 2012 • 18:01 • 0 comments

assalamualaikum , jgn laa pedulikan title aku kat atas tuh . tapi my life memang sucks semalam . LINE LAJU GILER NAK MAMPOSSS ! menyirap pulakkss ! semalam aku nak update tak dapat laa pulakk . line slow giler vavii . aku skype dgn amanie jer . mak aku dah membebel dekat belakang , sumpah muka amanie kelakar giler laa . aku sebenarnya tak tahu ape nak tulis lagi nih . semalam aku beria-ria nak tulis , ade banyak idea tup-tup line slow pulokss . memang laju laa line semalam , aku nak tgok twitter aku puns tak sempat . aku nak tanye nih , mane bf aku yang sorang tuh pergi ek ? yang paling aku sayang tuh , yang aku say dye first love aku tuh ? mane dye ek ??


aku jumpe pic untuk quote yang aku suka tuh . best kan . ehhh , mau cerita nih . tadi macam bodoh jer kan . hahaha . aku skype dgn amanie , nmpk muka laa semua , tapi tak bercakap , macam bisu jer . hahaha . ktorang main IM jer kat bawah tuh , tapi nmpk muka laaa . pelik betul amanie tuh , baik tak payah call aku . hahaha . okay-2 aku memang nak gelak nih . mak aku suka sangat nak membebel dekat telinga aku , tadi tetibe jer dye datang kat sebelah aku cakap ''dah-2 laa tuh kak , cuba lah study sikit . kurang-2 kan sikit FB nih .'' mendapat kau setepek dari mak aku . hahaha . mak , akak dah tak layan sangat dah FB nih , sekarang main twitter pulak :D hehehe . ''hah , menjawab-2 !'' hahaha . lawak dohh :D
aku sekarang nih cepat sangat jadi biul . macam ada something wrong dgn diri aku nih tapi aku tak tahu pe pulakk . hehehe . AKU MEMANG PELIK ! KAU ADE ? hahaha . aku memang biul , gila , sakai , but i like the way i am . korang sape nak say bukan-2 pasal aku . aku tak kacau korang pon kan ? hahaha . I'm lovin it . parappapapa .
hari nih aku skype-ing dgn Aaron Arif , bukan Aaron Aziz kayy sayangss ! memang menyirap darah . hahaha . tak habes-2 suruh aku bukak video , nak sangat tengok muka aku . pikir aku nih hape . tahu malu sehh . hahaha . aku tahu malu jugak kayy . aku bukan perempuan murah wehh .

hahhhh , tadi aku and amanie kutuk awek aaron tuh . hahaha . sumpah semalam masa aku bukak profile pompuan tuh , aku tergelak-2 . wehh , aku seribu sejuta kali lagi lawa laa dari awek aaron tuh . amanie say pompuan tuh macam haremmmm . hahah . tadi aku bukak wall aaron , nak tahu ape ? "ILOVEYOUDAMNMUCH BBY !'' ''NO , ILOVEYOUMORE BIE'' . wehh , kau nak sangat tayang kat semua orang kau ada awek ker aaron oii . n pompuan tuh macam tak tahu malu jer . hahaha . memang macam HAREMM !
okayy , nih aku nak letak pic anak buah aku yang comey secomey nye . hehe .

MY HANA FARISYA YANG SANGAT COMEL <3
ADEK HANA FARISYA , JESSINIA AMBER :D
comey kan due-2 . hahaha . anak buah aku tuh . hehe . k arr . bye-2 . nak buat homework yang bertimbun dalam bilik aku yang bersepah nih .

Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty