Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Getting prepared :D
Friday 24 February 2012 • 20:33 • 0 comments

Assalamualaikum n hye peeps . Dengan rasminya aku akan cakap yang aku akan pergi asrama dekat SBPI sabak bernam untuk sambung study . Well , kena lah prepare everything dulu . Nak kena beli hanger , pencuci baju . Hahaha , aku kena basuh baju sendiri . Ohmaigeee , kena gosok baju sendiri lagi . Haih --' Mane pernah aku buat semua tuh sendiri . Selama nih aku kan anak manja . Mak aku buat everything untuk aku . Kasut aku pon adik aku yang basuhkan . Memang aku pemalas pon . Ape kau kesah ? :p Kau jangan sibuk hal aku .

Kat sana nnty aku kena buat semuanya sendiri . Aku maybe dah bersedia dari segi fizikal and mental . But kalau nak suruh aku bersedia lepaskan semuanya yang pernah aku lalui kat sini , sorry lah . Klang had teach me a lot to be at least a perfect human . Part of me says go , the other forbidden .

Pain had become the greatest of all for me . Bukan niat aku nak jadi jiwang sangat tapi aku tahu hati aku tetap sayang kat seseorang tuh . Walaupon dia tak sayang aku , aku tetap akan sayang dia .

Tadi kan ada ribut , kite takut sangat sangat . Uwaaaa , tapi dalam ketakutan tuh , aku ley lagi tertidur . Hahaha , takut punya pasal tak nak dengar bunti guruh , tutup telinga terus tidur . Aku takut kilat . Aku rasa ada orang tahu aku memang takut kilat . Kalau time tuh kilat tapi aku macam tak takut , tuh makna nya hati aku tengah sakit . Ada satu ketika tuh aku menangis time tengah petir sambar menyambar . Hahaha , its all because of you .

                                                                   xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty