Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Gonna MISS you :'(
Friday 24 February 2012 • 14:44 • 0 comments


Aku dapat masuk sekolah nih . Well , aku akan pergi . Aku nak gapai cita-cita aku mulai sekarang . Nak pergi jauh , gapai impian aku . Aku nak jadi engineer yang berjaya . Aku nak buktikan aku tak seteruk yang mereka sangka kan .

Kepada bie aku , aku tahu kau dah tahu akan masuk asrama nih . Tapi kau tak tahu plan yang aku buat lagi sekarang nih . Mungkin kau tak sempat nak bagi teddy bear color pink tuh kat aku . Walaupon kau dah janji . Aku tak ley nak amek . Kau call or mcg banyak mana pon , aku tak ley angkat aku tak ley nak reply . Aku mintak maaf sebab kau tak ley nak jumpa aku for the last time . Hahaha , aku mintak maaf sangat sangat . Aku takde niat nak tipu kau . Kau tak tahu aku akan pergi diam diam . Well , aku sayang kau dho . But aku kena pergi jugak . Aku kena strong , aku tak ley nangis .

Aku tak nak kau tinggalkan aku . Aku nak kau tunggu aku balik setiap bulan . Tapi aku tak tahu hati kau .Aku tak tahu sejauh mana kau boleh setia . Aku mintak maaf kalau tinggalkan kau macam tuh ajer . Tapi tuh semua untuk aku capai cita cita aku . Kalau kau tak boleh sokong takpe lahh . Kalau aku balik nnty , kau nak maki aku pon aku tak marah . Ya Allah , kenapa aku suka sangat buat salah kat orang yang aku sayang ?


Walaupon kkite dah lama tak bersama tapi aku buat sign name nih untuk kau gak . Sebab aku sayang kau . Semua yang pernah hadir dalam hidup aku , semuanya aku sayang .

Kepada ex aku : Nih khas untuk kau . Wehh , aku tahu kau dah tak nak amek kesah pasal aku lagi . Semalam aku call kau pon kau macam marah marah . Aku nangis tahu tak . Walaupon aku just ex kau , tapi aku pernah sayang kau sepenuh hati aku . Hahaha . Lepas nih kalau aku dah takde mesti kau puas hati rite ? Okayy , now I'm leaving . Daaaaaa :D
                                                                                                                   xoxo : Izaty ♥

Labels: , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty