Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Move on please :)
Wednesday 30 May 2012 • 22:53 • 0 comments







See , how happy he is . N without me . Act , those words before , yang dia say dia sayang aku tuh , does he meant it ? I think so not . Yelahh , kalau he meant it , tak kan lah dia senang-senang boleh lupakan aku . 

Well , aku nak move on . Nak sangat lupakan dia kalau dia memang dah betul-betul lupakan aku . Sedih wohh , susah sangat-sangat . Aku nih memang cepat suak seseorang . Tapi sekali aku dah fall in love , susah sangat nak forget him , lagi-lagi dia tuh baik . Dia selalu bagi aku harapan . 



Awak , saya dah jadi gf mithali . Saya tak curang . Saya setia tunggu awak tau . Awakk , kalau awak dengar saya nangis kan , tentu awak tahu sakit sangat hati saya nih rindu dekat awak . 

Saya kena move on , takkan laa saya nak tunggu awak balik kat saya balik . Sia-sia jer kalau awak datang balik , tapi awak akan tinggalkan saya . Saya nak awak , tapi awak tak faham . Sorry norman , saya kena move but I'll still hold on to those memories . Saya tak nak lupakan awak sebab awak orang yang paling penting bagi saya . Saya akan try buktikan bahawa takde awak kat sisi saya , saya still boleh berdiri lagi . 

Awak pandai Chemistry , Biology , Add math kan ? Saya akan beat awak , saya akan beat Hariz . Saya nak jadi pandai . Awak laa catalyst saya . Saya tak nak kalah kat tangan awak supaya nanti awak boleh gelakkan saya . Saya akan prove dekat awak . InsyaAllah saya boleh . 

IZATY SAYANG NORMAN 

                                                                   xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty