Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Not Again ?
Sunday 3 June 2012 • 22:42 • 0 comments






Aku kan letak gambar dia jadi desktop background . Semua orang tanya siapa tuh ? Siapa tuh ? Pakwe eh ? Kepala hotak korang laaaaaaaaaa . Aku nangis weh , aku sendiri tak sedar biler masa air mata aku nih mengalir . Tibe-tibe aku rasa mata aku basah . Aku tengok gambar dia jer . Belum tengok gambar dia dengan perempuan lain tuh . Rasa macam nak gugur jer jantung aku nih . Mungkin aku terlalu mengharap sangat kat dia kot . Aku kena strong tapi aku tak boleh .

Aku tak nak dia mainkan aku . Apa salah aku sebenarnya ? Aku tak cukup mithali lagi ker? Aku rasa aku dah bagi commitment terbaik dekat dia . But still dia tinggalkan aku . Weh , sakit sangat . Wanie cakap dia game aku jer . Sakit n peritnya rasa kena game tuh . Aku kena buang semuanya pasal dia . Kena delete message , kena delete gambar , kena unfriend dia . Sumpah aku tak mampu , aku nangis . aku tak berdaya nak tekan UNFRIEND tuh .

Korang semua never been in this situation before . Kalau korang dah rasa , itsokay . Tapi bagi korang yang pernah experienced it n tak boleh bangkit sampai sekarang , mesti korang faham macam mana rasanya kena tinggalkan without any reason . That’s why link blog aku tuh mehateyoufornoreason . I had to hate you for no reason act.

Takkan lah aku nak benci dia atas SATU jer perkara padahal selama nih BANYAK kebaikan dia kat aku . Dia yang ajar aku Add Math walaupun sebenarnya aku tak faham pape langsung . Aku appreciate sebab dia perah otak fikirkan untuk aku . Tuh yang buat aku sayang dia tuh . N dia yang bahagiakan hidup aku masa aku duduk rumah . Last night aku duduk kat kampong tuh , dia call aku . Kitorang borak sampai 3 pagi . Heaven ~ Aku bahagia ! Takkan lah aku nak hate dia sebab dia tinggalkan aku tanpa reason kot ? Maybe dia ada reason , tapi dia tak boleh bagitahu orang lain . Mana lah kita tahu kan .

We can’t judge a people by their appearance but judge them by their heart . I knew he had a pure and holy heart . I knew it all the time . Norman , I know you love English , I knew . You once said it to me . You love to use the British accent . It makes you look cool . I just laugh. I miss that moment dear ! I wish I can turn back time :(( I really hope there’s a time machine that can bring me back to the day I got the results for my SBP . I never wanted to go there . I want to stay here , mend our relationship together . I don’t want any long-distance relationship . He got 6A 2B . Not bad rite . He's act a genius . A GENIUS ~ My NORMAN is a GENIUS :))

Daddy , I want to sleep :’O Sing for me please . I want the Bruno Mars song . Today my life begin :)) Hopefully , tomorrow my new life without you will begin somehow :)) Daddy , I love you , I miss you , n I never wanna lose you , please :’( Norman , I NEED YOU !
                                                                                                                
NORMAN IS MY LOVE!

I need him right now to wipe my tears , to comfort me , to send me to bed , to pull my blanket , to kiss my forehead , to say goodnight , to cuddle me tight , to be with me through the night :))
                 
                                                                       xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty