Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

See that ?
Sunday 3 June 2012 • 00:54 • 0 comments






Anak buah aku , Jessinia Amber :)) 
Comel kan ? Act , bukan anak buah betul pon . Dia nih sepupu aku punya anak . Aku tak tahu nak panggil apa soo dia nih anak buah aku lah kan ? Okayy , dia comel . Mata besar , bibir sexy . Macam mummy dia laaa , kakak dia nih nama Hana Farisya . Jap ea , hahhh , nih pic dia .


Rmabut perang tuh wohh , speaks english 24/7 . Memang dididik macam tuh . Nak kata dia nih mix blood , not really . But memang family dia belajar overseas , soo , genetic sana bawak mai sini lah tuh . 

Adik-beradik yang sangat cantik :))
Aku JELLY ! 

xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty