Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Rojak all over.
Saturday 25 August 2012 • 12:32 • 0 comments


Assalamualaikum.

I love reading novels. So, jangan salahkan aku kalau kita date, novel section yang aku akan pergi. And aku ni hantu comics juga. Aww, I just love reading. Don't be jealous if I love books more than you. #DearFutureHusband



Nak bagi hadiah mesti novels or comics. Aku gilakan buku. But never a fan of buku teks sekolah tu. Eii, bukak langsung tak. Tak minat lah weh. Ada ke biology kita belajar scan buku teks. Haihh. Tak nak aku. So, gimme a novel n I'm gonna read i really fast. And sometimes I got carried away while reading it. Babak sedih memang aku emotional giler. HAHA ^^

~HLOVATE~

You wonder
Is it an angel or yet
Maybe a sweet dream that you can’t forget
So close yet far-fetched
Causing you to float on the line 
between reality and fantasy 


c/o Haunted the nightmares
Creates the ecstasy
Hlovate~oh poisonous honey
Love and hate 
Driving me crazy


The poison ivy of Venus
Killing with venom so sweet
You’re losing your head
Don’t want it yet it keep haunting
Losing yourself in the suffocating mist


c/o
The blind arrows of
Piercing cold ice and
warm melting heart
Tearing me apart

Wehh, semalam abah beli kasut. Emm, kasut sport lah. 





Semalam dekat Aeon Bukit Tinggi. Dekat setengah jam pilih kasut jer. My dad is a badminton player. Kenapa? Tak percaya. Anak dia ni yang malas gila nak riadah tak macam abahnya tu. Aku mana lah reti main badminton; racket pulak yang tercampak nanti.

Nak pergi rumah ayah kejap lagi. Dekat Perak. Wandering why I've got 2 dads? Abah is my dad of course. Ayah is my pengasuh when I was 2. Lama dah tak jumpa dia. I miss him and of course lah and her wife. Kalau ada abang Adan lagi bagus. One thing I remember when I was with Adan is, kitorang main air kat belakang rumah. Lantai licin then gelongsor. Weeeee ~ Best woh. Ayah tak pernah marah. Kitorang suka sangat. But now we're apart. I'm here he's in Perak. This year dia SPM. 

Dah macam rojak dah post aku kali ni. Macam-macam :)

xoxo : Izaty ♥

Labels: , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty