Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Wondering?
Monday 12 November 2012 • 21:48 • 0 comments


Assalamualaikum.

Hearing Need You Now by Lady Antebellum. ‘And I wonder if I’d ever cross your mind? For me, it happens all the time.’ Tak tahu lah pulak kalau dia ada terfikir pasal aku. Awhh, tak mungkin lah kan. Dia dah ada girlfriend lah, buatpe dia nak teringat dekat aku pulak. I’m settling. Sorry for missing you dear.




This is how I picture myself in Paris 3 years from now. Lost! But never mind, I’ll be strong. Insha’Allah.

Triple A, some may know who you are, some may not. Some may know my feelings toward you, some may not. So, let makes it official. I like you, Triple A. I like you. I like you. It grew even more now. It’s kind of frustrating to only talk to you when it’s near to the holidays. Not even had the guts to talk to you before. Sorry, saya bersalah. It’s entirely my fault for liking you at the end of the school session. My bet. Danny pernah cakap, gula-gula bukan sebiji. Tapi lepas kita hilang sebiji tu, takkan ada yang sama kan Danny? Cuma yang lain yang sangat berbeza :(

At least, I know when to give up. Not now! I’ll try. This I promise you. I want to make you see that I’ll make a difference. Dalam hati nih asyik cakap je, jangan kalah dengan budak basket tuh. Dia bukannya hebat mana pun. Tapi hati aku cakap lagi. Kau dah kalah lah Izaty, dia memang hebat. Hahaha. My own cousin ada boyfriend, basketball player jugak. Hebat kan. Nur Izleen and Anas Azfar. Dia kata lelaki yang main basket ni cool, macho. Haha. Aku percaya sekarang. Triple A buktinya. I’m not saying Razul , Napishh and the other basketballer tuh tak macho, Napishh comel hape.

Semalam Ajiq IM aku, tanya aku buat apa. Aku say lah aku tengah chatting dengan pakwe. Dia tanya sape. Aku suruh dia teka. Izzat Nafis ea? Jauh betul imagination dia. Tak mungkin lah pakwe aku Napishh. I’m just kidding about the pakwe thingie. Don’t take it seriously lah Ajiq. Ajiq Ajiq. The comellest adik ever. Kiki orang panggil dia. Untung ah comel.

Done with reminiscing. Bubye korang. Nak tahu sape Napishh, sape Razul? I’ll show you the pictures later :)

Assalamualaikum.

Labels: , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty