Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Complications.
Friday 21 December 2012 • 00:14 • 1 comments


Assalamualaikum. 

Saya nak terangkan komplikasi yang saya sedang hadapi sekarang nih. Harap anda baca post ini kerana ianya adalah penting. Bukan saya tak nak letak followers widget dekat sidebar saya tetapi saya telah cuba meletakkannya di sana. Saya telah ikut setiap satu arahan yang Kak Tieqah ajar. Setiap satu precisely tetapi apabila saya buka page source saya, tiada perkataan friend connect. Telah banyak kali saya refresh tetap tiada. Saya harap anda memahami situasi saya. Saya ingin meminta pertolongan sesiapa yang boleh bantu saya untuk meletakkan followers widget di sidebar saya. Jika anda boleh tolong, sila comment atau shout di Cbox saya. Di sini saya percayakan anda dan berharap anda tidak memanfaatkan kepercayaan saya :)

Terima kasih.

Assalamualaikum.

Labels:


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty