Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Let's write something.
Monday 28 January 2013 • 12:21 • 0 comments


Assalamualaikum.

I bet this entry takde orang nak baca pun kan. Well, aku bukan famous blogger pun. Entah lah weh. Masalah dunia tetibe semalam. Tak nak lah cerita masalah rumahtangga aku dekat korang. Membuka aib sendiri je. Haha. Giler. 

Sebenarnya, dah kena balik asrama. Awal gila abah hantar harini. Dia kata dia ada hal dekat office. Terpaksa lah aku sampai asrama tuh dalam pukul 3 lebih. Sedih tahu tak. Setiap kali nak balik asrama je mesti sedih. Tak tahu kenapa. Nak kata sedih sebab berpisah, setiap perpisahan tuh adalah kerana Allah. Tak guna pun nak meraung bagai. Tuh yang aku dapat belajar daripada kes streaming harituh. So, aku dah tak nak nangis. Nanti Cang marah. Sorry. I just don't like any perpisahan. 


Lagu fall for you sedang berputar. Tetibe dia minat lagu tuh, aku pun dengar lah. Haha. Perempuan gila. But favourite song aku setakat nih is Hunter Hayes. Awwww, wanted. Suka giler dekat dia. Kalau boleh, nak cubit-cubit pipi dia. Korang try dengar lagu dia. Woahhh, sumpah melting. Hunter Hayes - Wanted. Aku suka part 'I just want to wrap you up, wanna kiss your lips and bla bla bla' Pandai-pandai korang lah. Hehe. Aku suka gila dengar lagu nih. Wehh, nak earphone baru. Belikan. Macam mana nak dengar lagu dia kalau takde earphone. Boleh pulak putus kan. Bijak sungguh aku nih. Nanti malam-malam tak boleh nak dengar suara dia dahh. Haha.

My favourite malay song is Tertatih by Kerispatih. Sumpah gila babeng lagu tuh sedap. Maybe a bit slow bagi korang. Tapi masa aku dengar lagu nih lah aku boleh lari masa practice merentas desa tuh. Macam bagi motivation je dekat aku. Part 'aku berjalan di dalam kesendirian' tuh memang buat aku lari. Sebab aku tak suka sorang-sorang. I hate those moments where I'm alone. Nanti mesti nangis.
My twitter : https://twitter.com/Ngaummm 
Darn! Panjang dah aku tulis. Better stop dulu. Nanti aku update lagi masa cuti Chinese New Year :)

Assalamualaikum.

Labels: , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty