Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

My Old School
Thursday 15 November 2012 • 23:47 • 0 comments


Assalamualaikum.

Woahh, macam dah bukan secret dah kan. Okay, Mr. Triple A, I think I’d better slow it down writing about you. Nanti ada lah makeluk yang tahu lebih lanjut lagi. Haha.

Semalam lepak dengan Sheryll cerita pasal sekolah masing-masing. Haha, masing-masing lah sangat. Padahal sekolah lama aku tu. Dia cerita lah yang cikgu kelas aku tuh bias. Bagi spot dekat kelas aku jer. Tapi kelas dia tak. Apa bezanya pun? Aku kelas A, dia kelas B. Cikgu, tak payah risau kalau grade dorang turun pun. Tapi ini tidak adil. Erm, aku sedang menyibuk hal sekolah lama aku.

 Pheww, macam mana lah sekarang kan RZ tuh? I miss my old school like so much. Dulu datang sekolah, lepak dekat dataran then bising. Rehat pun dekat dataran. Havoc giler. Best, kadang-kadang main kejar-kejar. Bukan kami tak matang, tapi di SMK, kami lebih menghargai apa itu erti persahabatan. Macam Sheryll dengan Tai May Hun dengan Shu Yen, lepak je dengan aku. Weh, best dapat kawan banyak bangsa. We are 1 Malaysia. Woi Izaty, apa kau mengarut ni? Haha. Imagine, satu group ada about 30 people, all coming from different classes, lepak makan dalam circles dekat tengah-tengah dataran. Hebat kan? Yeah, I miss them a lot.


My old school, bye bye. Now, new book, new chapter, new year, new school, new friends, new environment, serba serbi baru lah. Erti musuh kita tak kenal dekat sekolah lama. Sebab masing-masing ada gang. We protect each other. Khal dengan Mell gaduh dengan Sizu, tapi dorang still kawan. Tak lama lagi baik lah tuh. Ma’id ajak Sheryll tidur rumah dia. Sheryll kakak angkat Zuhairah. Actually, bukan satu problem pun.

I’m talking about my old school again, sorry. Tak sengaja. Isnin minggu depan, Sheryll ada camping dekat mana tah. Untung lah, dah cuti sekolah pun still sekolah organize camping trip. Nak pergi jugak. Hah, semalam Sheryll ajak aku pergi jogging. Nak mampus? Rajin sangat ke aku ni? Okay, tak nak gemuk kan Izaty? So go, exercise. Adik ajak main badminton jangan tolak. Tahun depan mengah kot kalau tak exercise dari sekarang. Erm, I’m gonna skip next year’s merentas desa. Tak larat weh. Sorry ah. Ada surat doctor mengatakan yang aku tak boleh lari so bye bye.

Masa cuti korang tuition ek? Well, tengok lah nanti. Home tuition maybe. Nawh, not that rich for home tuition. Lebih baik belajar sendiri je kan. Haha, Izaty nak belajar sendiri? Memang tak mampu lah. Dah lah tak pandai. Tak boleh concentrate, bila nak belajar je mengantuk. Hah, memang kena pergi tuition. We’ll see about it later. Aku takde lah pandai Physics macam Napishh, tak de lah pandai Chemist macam Najib, takde lah pandai Add Math macam Imiey. Erghh, frustration ~


The comel Napishh. Ignore Haziq Salam dekat belakang tuh.

Emm, quite lucky cause tadi aku tertidur then aku bangun je, abah baru balik, abah belikan McD. Yeayy, semalam Mcd and Pizza Hut, harini McD lagi? Untung ah. *Diingatkan, aku bukannya kaya. Sederhana je. 

About Triple A tuh, let's keep it a secret to those who already knew it. Thank you x)

Assalamualaikum.

Labels: , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty