Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

No where ~
Friday 16 November 2012 • 23:19 • 0 comments


Assalamualaikum.

Spending my time watching the TV, tak pergi mana-mana. Bosan jugak lah. Nak keluar? Memang tak dapat. Online pun susah sekarang ni, line connection slow sangat. Malam je kot aku online, aman sikit. Abah takde lah bising. My phone dah senyap, weh SINGLE weh. Haha. Tuh pun nak kena bagitahu ke Izaty oi? No text messages lagi dah. Topup tuh tak guna. Haihh, expired lah nanti num aku.

Erm, tadi aku masak. Woahh :O Izaty masak? Kan aku pernah bagitahu dulu, aku pandai masak. Memang lah aku masak hancur sikit, dapur berselerak tapi aku masak sedap kot. Haha. Puji diri sendiri. Aku masak Kuey Teow Goreng sebab ada sedara abah datang dari Melaka. Haishh, jari aku berdarah tau nak kopek kerang tuh. Sakit :’( Nak tengok hasilnya? Jap ea.



Nampak sedap kan? Haha. Maybe tak nampak macam Kuey Teow goreng. Tapi rasa dia sedap x)

Selain tengok TV and memasak, aku dah tak tahu nak buat apa. Semalam aku tidur pukul 5, tak buat pape. Aku rasa aku dengar lagu and ulang-ulang tengok Lawak Ke Der. Johan comel sangat. Haha. ‘Harini saya telah bebas dari Espiyem’ Awhh ~ Comel giler. ‘Last Paper ~’ Ulang banyak kali pun tak bosan. Nak buat apa lagi selain tengok Lawak Ke Der? Tuh jer ada. Mak cakap kalau nak tengok Breaking Dawn tuh, kena behave. So, I’m behaving. 

Tadi, pergi makan dekat Nyonya's Kitchen. Sedap lah jugak. Kenyang weh. Mengantuk dah sekarang. Erm, before that, I want to say yang hari ahad sampai selasa kot, aku takde dekat rumah. Pergi Johor, ada orang kahwin and then pergi melaka. Pastu balik rumah balik. Siapa kata duduk rumah ni heaven? Takde lah heaven sangat. Izaty, you don't miss the house, you only miss your mom and your bed.

Follow me : https://twitter.com/Ngaummm . Ask me : http://ask.fm/DottsEverywhere

Assalamualaikum.

Labels: , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty