Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Shoes :)
Friday 7 December 2012 • 22:03 • 0 comments



Let me keep all the gory details of our skype last night. Satu perkara aku suka is tengok dia senyum jea. Okay, aku gedikkk. Lagu Thinking of you sedang diputarkan. Lagu orang mati tuh. Haha. Takdelah aku dengan orang lain aku teringat dia. Aku just teringat dia je. Thinking of you. Geddit? Ahh, malas nak explain panjang-panjang. Pandai-pandai korang lahhh.



Ermmm, korang korang. Belikan aku kasut baru. Pleaseeeee. Nak kasut macam nih. Jangan comment. Tinggi sangat tuh, boleh ke kau pakai. Kau tuh dah lah berat. Ahh, jangan comment. Aku nak jugak. At least aku takdelah pakai heels yang runcing tuh. Nak mati, boleh patah tuh weh. Aku nih dah lah lasak. Sebab tuh aku perlukan kasut yang aku boleh balik dekat kepala orang, kasi pengsan sikit. Haha. Belikan. Aku malas nak cari dekat luar sana. Sape yang baca nih kan, belikan tau. Pastu, post dekat sekolah. Eh, post dekat rumah lah. Nanti aku cakap kat mak aku, nih ada secret admirer bagi. Sukanya. Pleaaaaaaaasssssssseeeeeeeeeee, belikan lahhh. Begging. Nak kasut macam nih sangat-sangat. Yang simple je pun takpe, asalkan wedges. Mesti comel kan aku pakai, belikan size 5 tau. Kaki kecik je. Hehe. Kasut nih comel, tapi agak leceh nak mengikat tali tuh. Korang beli je yang biasa. Tak nak secondhand. Nak yang original tau. Yeayyyy. Sape sayang aku belikan tau :)

Bruno Mars is mine. Gaduh manja dengan Mell, Beto dia Bruno pun dia nak. Aku pun nak laaaaaa, dari dulu aku minat Bruno Mars kayy. Hearing his song, Only When You’re Lonely. Perempuan tuh just perlukan lelaki tuh bila dia bosan, bila dia sunyi. Takde masa lah nak layan orang yang bosan nih. Lagipun, dia tuh selfish. Bagi aku tukarkan lah situasi tuh, biar lelaki nampak jahat. Hehe. Bila dia bosan, baru datang texting, hye sayang, buatpe tuh? Godai lah weh. Kalau awak gentleman, message lah dulu ye. Sorry, I don’t need that kinda guy. Jangan datang kat aku kalau korang bosan, nanti aku tanya soalan nih. ‘Hai bang, bosan ke?’ Lemme tell you hah, I’m quite choosy ya know, so behave, let me judge you. I’m an observer, I’ll stalk you nanti. Hehe *evil laugh*

Perkara yang awak suka tentang saya? Manja, baik. Perkara yang awak tak suka tentang saya? Tak banyak cakap walaupun peramah. Lagu yang sesuai untuk saya? Memori Berkasih. Kedudukan saya antara 1 – 10 dalam hidup awak? Adalah. But top 10. Sayang atau benci saya? Sayang. Kenapa? Kalau benci tak message.

Tak nak kahwin 26 Jun 2019. Nak kahwin 20 Disember 2020. Akhir tahun, senang sikit orang nak datang. Umur 24,  jemput datang tau. Tak tahu lagi lah dekat mana, sebab abah pencen dah time aku kahwin tuh. Yeayy, nak kahwin dahh. Lagi 8 tahun. Erhh, lambat lagi lah sebenarnya. Semalam aku tersentap sikit, ternampak tweet budak sekolah aku, ‘SPM belum lepas dah fikir kahwin’ budak form 3 tuh. Haaish, susah lah macam nih. Sentap kot. So, tak nak lah cerita lagi dekat twitter pasal nih. Sememangnya, aku nih bukan jenis yang kisah apa orang cakap, tapi aku akan ingat apa orang tuh cakap, walaupun dua tiga tahun lepas. Lebih kurang lah. Kahwin, kahwin, kahwin. Izaty, dah tak de benda lain ke? Now, talk about something else.


Saya diam bukan saya bodoh. Tapi saya berfikir, yang mana betul yang mana tak. Sebab tuh aku jarang diam, aku malas nak berfikir. Tapi kalau senyap sangat tuh maknanya aku dah mati lah. HAHA. So, kalau nampak aku tengah diam ken, jangan terkejutkan aku. Nanti hilang semua idea aku. Jenis yang senang tersentap aku nih, haha. Wujudkan Paradise Falls tuh? Nak try cari, maybe satu hari nanti, In Sha Allah, aku akan pergi sana. Sorang je. Tak mampu nak sara orang lain weh. Pengaruh cerita UP dari harituh lagi tak habis-habis. Kalau dah berkeluarga, aku bawak diri. Mintak cerai je senang. Wahhhhh, Izaty jahat!

Nak tengok cerita apa ek nanti, bosan leh. Rasa macam nak tidur awal. Semalam tidur pukul 6 lebih. Lepas subuh. Pukul 2 lebih habis skype. Then, call dia kejap. Pukul 3 tak boleh tidur lagi. Upgrade blog. Ubah shoutbox, upgrade twitter tweets, ubah scroll to top button. Lagi, letak favicon, ubah gif. Images. Nak cantikkan blog. Header dah tukar yang lama balik. Encik STJ. Ermm, tuh je kot. Sampai 5 setengah kot. Then, tengok blog orang, jalan-jalan, cari love quotes. Dah tuh, azan subuh. Pastu tidur. Bangun awal 9 lebih [tipu nih]. Tengok tv, drafting, then, pergi tuition. Balik 6 setengah. Dah start ngantok dah nih. Aku draft dulu bendealah nih, pastu copy and letak gambar. Publish! Habis cerita :) Malam tweet jea. Sekarang pukul 8 dah, tidur dulu lah ye. Pukul 10, aku tweet pulak. Pukul 12 tidur balik. Good night :)

Ok, take care. Tuh jer? Takpelah. Salah aku jugak sebab mengharap. Kbye. 

Assalamualaikum.

Labels: , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty