Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Streaming :')
Saturday 26 January 2013 • 13:32 • 0 comments


Assalamualaikum.

Nih cerita hari rabu harituh. Sedih doh. Dorang cakap akan ada streaming. Yang pandai dan yang kurang pandai akan dipisahkan. Aku still stay class yang sama sebab diagnostik aku tak berapa bagus. Erm, apa boleh buat? Memang mula-mula dorang cakap pasal tuh, aku takde perasaan sangat. Memang sebak tapi aku tak boleh menangis lagi time tuh. Ada yang dah nangis tapi aku buat donno je lah. Haziq  pulak boleh gembira. Apa ke bungek dia tuh? Annoying giler. Aku cakap dekat dorang terima je lah qada' dan qadar. Lol. Laka laka gila ayat aku. Mana boleh macam tuh. Aku sebak so aku kemas rak aku. Cantik dah. Aku susun buku aku elok-elok, lawa-lawa. Aku tak nak join dorang nangis. Aku diam je.

Petang tuh latihan merentas desa a.k.a Larian Integrasi. Erghh, whatever. Ramai yang still nangis under the burning hot sun. Tak penat ke weh. Aku tak nangis lagi. Aku pelik sangat. Kenapa dengan aku nih? Aku still buat tatau dekat dorang. Aku lari belakang sekali. Sorry, bukan lari. JALAN. Tak lari langsung. Haha. Lemah sungguh Izaty nih. Last-last kena rescue. Sedih bhai. Teman Chetak jalan. Yeayyy. Dia sakit. Dengan aku-aku sekali yang naik kereta tuh. Haha. Best. 

Malam tuh takde prep sebab esoknya cuti Maulidur Rasul tapi masing-masing kemas kelas. Weh, aku penolong ketua kelas. Haha. Tak percaya kan? Tapi best jugak jadi penolong. Aku yang buli Arep. Haha. Malam tuh letak kain dekat pintu. Best. Tapi kurang kerjasama. Sebab masing-masing tak tahu nak buat apa. Aku tengok kelas S and R okay je bagi kerjasama. Comel je kelas dorang. Lol. Then aku cakap dengan Napishh. Dia dah nak pindah kelas. Dia nak tinggalkan aku. Dia dah takde untuk aku. Nanti sape nak borak dengan aku. Sape nak gelak-gelak dengan aku pasal Triple A aku. Sedih tahu tak. Aku leleh time tuh. Aku sayang kelas aku. 5 Maghfirah. Sampai bila-bila. 

Then aku marah Hariz. Aku cakap nanti sape nak ajar aku. Sape nak marah aku. Sape nak gossip dengan aku. Sape nak buat aku nangis. Sedih tahu tak. Memang leleh dah aku time tuh. Siap boleh meraung tahu tak. Aku tak suka perpisahan. Memang tak suka langsung. Aku call mak, cerita pasal nih. Memang dah macam orang gila jer dekat public tuh. Aku cerita lah macam-macam. Sampai Aiman and Amin Cang nampak. Haha. Malu jer. 
Semua yang berlaku pasti ada hikmahnya.
Aku nampak Napishh down giler. Haha. Padan muka. Tuh lah nak tinggalkan aku lagi. Tak suka sekolah. Dia jahat. Dia pisahkan aku dengan kawan-kawan aku. Bila nak balik tuh, aku kena tahan dengan Aiman. Erghh. Tak suka giler. Dia ajak pergi gazebo 4S. Dia tak bagi aku nangis. Dia marah. Cang pun marah. Dia cakap 'Jangan fikir pasal kawan, fikir pasal masa depan kau' Sedih giler. Kenapa nak pisahkan aku daripada kawan-kawan aku. Kalau jauhkan aku dengan orang yang aku tak sayang takpe lah jugak. Weh, aku sayang Danny, Napishh, Emir, Amin Cang. Kenapa tukar kelas dorang? Dorang cakap 'we're still friends right' haha. 'Kelas sebelah je kot'. 

Korang tak faham. Tapi takpe. Akhirnya aku dapat terima kenyataan. Kita berjumpa dan berpisah kerana Allah. Kita tetap 5 Maghfirah selamanya. 
Paperclips, they attaches us, 5 Maghfirah :)
Assalamualaikum.

Labels: , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty