Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Sunshine.
Sunday 14 April 2013 • 12:12 • 0 comments


Assalamualaikum. 

Sangat panjang post harini sebab dah nak balik asrama. Aku terdetik nak cerita pasal someone yang mungkin special pernah muncul dalam hidup aku. Dia yang namanya aku rahsiakan. Lagipun nih cerita lama. Masa aku form 2 lagi. Woah, ingat lagi ke? Not every detail tapi adalah sikit-sikit. 


Dia. Aku kawan dengan dia. Takdelah rapat mana. Tiba-tiba muncul surat layang mencaci, menghina aku. Cakap aku rampas dia daripada seseorang. Ada perkataan bitch, sundal, and segala macam kata-kata nista. Woohoo. Apa nih? Where have I done wrong? Kawan pun salah. The next day tuh aku demam. Tak sanggup menerima kejutan kot. Haha. Lemah. Dia tak defend aku sikit pun. Aku terkilan. 


Lepas beberapa minggu entah, tiba-tiba dia minta aku jadi scandal dia. Bapak ah. Fikir aku nih siapa? Senang gila nak dimainkan. Dah lah buat masalah dengan aku hari tuh. Tapi takpe, aku layan jugak sebab kau kawan aku kan. Kau cakap kau dengan perempuan tuh dah takde pape. Heleh~ Aku dapat tahu kau suka dekat kawan baik aku, aku tak kisah langsung pun. Sebab aku tak suka kau. Haha. Aku suruh lah kau minta couple dengan dia. Kau cakap kau dah minta tapi dia tak nak. Ek. Gila. Lepas tak dapat dia, kau minta aku pula. Esh, perempuan nak digame. 

Dah tuh, aku malas lah nak layan. Lama-lama tuh, kau say kau sayang aku. Lol. Sayang eh? Hoho. Nak aku percaya? Okay, aku bongok pergi percaya. Dia ajak couple and aku terima. Aku tak tahu kenapa tapi aku terima. Haha. Maybe sebab kitorang pernah jadi kawan. Aku pun start lah sayang dia. Aku tak kisah apa pun apa nak jadi. 

Couple. Lohh, dia still sayang dekat kawan aku rupanya. Apa punya bengongnya aku percaya cakap dia yang dia sayang aku. Dia minta couple pula dekat kawan aku tuh. Sokay. Aku back off lah. Aku macam tak mampu nak layan kawan aku tuh lagi. Takpe. Aku cakap, weh, jaga dia elok-elok. Tuh jer aku mampu cakap. Holoh. Dorang pun couple lah. Hmm. Tak sampai 3 bulan kot, break. Tiba-tiba dia text aku cakap nak get back balik, hoho, senangnya. Aku cakaplah aku tak nak. Hmm. Aku memang sayang dia kot. Tetiba dia nak marah. 'Kawan awak dah bagi saya dekat awak, awak nak bagi saya balik dekat dia?' Ek. Lebih kurang macam tuh lah. Okay okay. Dia marah. So, aku terima dia balik. 

Complicated kan? I'll leave some unimportant details. 

Then, bla bla blaaa. Aku break jugak dengan dia. Dia couple dengan jiran sebelah rumah aku nih. Aku dengan orang lain. Aca aca bahagia gitu. Okay well, aku adalah cakap aku still rindu dia dekat member aku yang lain. And nak tahu? 1.1.2012 kot, dia call aku. Aku tak kenal suara dia. Aku tanyalah siapa dia. Hah kau, dia sebut nama dia. Aku menjerit kuat gila. Hoho. Aku menjerit weh. Aku tanya dia, betul ke tuh dia? Lama kot tak contact dia. Serious, aku tak percaya tuh dia. Then, kitorang start kawan balik. Text. Dia tanya aku single kah? Nak jawab apa? Aku memang ada bf time tuh. 

Okay, dia explain everything. Dia pernah cakap, aku sanggup break dengan gf aku yang lain sebab kau. Hoho. Besar itu statement. Lalala~ Aku tak nak kau terus mendesak aku. So, aku terima kau. Aku pura-pura macam tak sayang kau. Aku text dengan kau still kasar macam time kita kawan. Kau suruh aku panggil kau bie, aku tak nak. Aku tak nak terlalu mengharap. Lol. Ayat, tak boleh blah langsung. 

Malas dah nak cerita endingnya. Memang tak kekal pun kan. Sekarang memang terus lost contact. Bahagia. Yeaaaaaaaay. Aku nak belajar dulu. Byebye.


Assalamualaikum. 

Labels: , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty