Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Babble.
Monday 25 March 2013 • 21:41 • 0 comments


Assalamualaikum.


The crush. Tak nak cerita pape pasal dia. Malas. Nak tukar bio twitter, nak tukar nama, nak tukar background. Semua tuh sudah. Lepas nih nak kena buka adik punya ‘katak’ pulak. Esok nak pergi shopping. Lalala. Bukan shopping lah. Agak macam beli barang asrama. Nak kena note book Paris, stabilo pens, and kertas apa entah. Then nak kena print nama aku banyak-banyak. Nak kena beli sticky note untuk Quran aku. Macam-macam weh nak beli walaupun benda tuh macam tak penting. Penting bagi aku.  Aku dah siapkan list apa nak beli dah kat atas meja aku. Tengah cari nih. Where the hell did I put that list? Haha. And on number two on my list tertulis varsity. And aku rasa aku tak nak beli lah. Lebih baik kalau tak payah beli pape untuk dia. Takde lah aku terus mengharap dekat dia lagi. Dia takkan hargai aku pun. Dia suka kawan aku.

And atas dasar friendship, aku tak kisah pun pasal tuh. Aku tak amek peduli pasal tuh langsung. Aku teruskan persahabatan ini. Aku sayang kawan-kawan aku. Tak kisah hilang crush asalkan tak hilang kawan. Nazihani Nazir, kau still hutang aku satu cerita walaupun kau tak tahu cerita apa kau patut bagitahu aku. Takpe, asalkan kau cerita sebelum terlambat. Aku tak kisah pun. Entah-entah sampai kita keluar sekolah pun kau tak cerita. Aku akan sentiasa ingat benda tuh weh. Haha. Mangkuk ayun. Nanti nak BBM dengan HajarFariesa. Tapi malas lah pulak nak pegang phone. Hajar, nanti aku bagi list lagu. Kau download je tau. Kalau tak muat, delete je lagu-lagu tak best tuh. Lagu apa yang aku dah ada dekat MP3 aku yang ada dekat aku nih. Hajar, aku nak cakap nih. Weh, Andrew Garfield handsome giler oh. Nampak macam Zayn Malik tapi comel lagi. Awhh, melting. Hani, aku tengah tengok Heartstring nih. Takkan skip lagi. Tak janji tau. Sebab aku busy keluar jalan-jalan. Haha. Pergi rumah nenek sedara aku dekat Jalan Conlay sana.


 Suara Yong Hwa sedap weh. SEDAP gila. Awhh, melting melting ~ Cair aku. And ada sedara Abah datang rumah. Ek, ada budak kecil dalam umur 5 tahun. Mula-mula, Syerah yang layan. Dah tuh, Syerah ada kelas tambahkan pulak. Terpaksa aku jaga budak tuh. Aku bosan doh. Mengantuk layan dia. Nampak sangat aku tak boleh jadi guru tadika. Ek. Ada cita-cita ke Izzati? Tak nak aku. Lebih baik aku buka nursery. Aku suka baby je. Tapi tak reti jaga baby. Hehe. Macam mana ini? Sikit-sikit dia panggil aku. Argh, aku dah suruh dia melukis dah. Tak payah lah panggil aku. Erghhh. Haha. Takpe, sabar Izzati. Aku suka budak-budak. Aku tak kisah kalau nak suruh aku babysit pun. Asalkan tak menyusahkan hidup aku.

Tengok Hari Jubah Mat Luthfi rasa macam nak jugak berjaya macam dia. Awhh, jealous. Nak jadi macam dia. InsyaAllah satu hari nanti. Nur Izzati Abdul Rahim :)


Assalamualaikum. 


Labels: , , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty