Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Hey you.
Tuesday 30 April 2013 • 17:43 • 0 comments


Assalamualaikum. 


Hmm. This guy. maybe ramai yang dah tahu. Hmm. The Triple A. The April 8th. Tak perlu ditanya siapa dia. Siapa yang kenal sudahlah. Aku tak nak bahas panjang-panjang. Just nak cakap, tersuka dekat schoolmate sendiri memang akan ada di zaman persekolahan nih. So, aku boleh tersuka pada dia. Tapi aku taknak curang. So, apa boleh buat? Aku sayang Izz aku. Sangat-sangat. Hmm. Tapi aku rasa macam dia tak sayang aku je. Maybe perasaan aku je kot. This is the guy  told you about. The Triple A. The April 8th. 


The left one. 

Assalamualaikum.



Labels: , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty