Muslimah Writer :)
:)

A secret message for you. I LOVE YOU. Nanti kalau aku dah takde, datang rumah aku, ada kotak dalam almari. Semua tuh love letters yang tak pernah kesampaian untuk kau. Read and Weep :)

Krypton's Candle Night Dinner.
Friday 3 May 2013 • 15:21 • 0 comments


Assalamualaikum.


Dengan ini nak cakap, saya Nur Izzati Abdul Rahim merindui awak. Hoho. Gedik gila. 


Saya nampak kebahagiaan di muka awak. Saya tahu awak bahagia. So, saya doakan awak bahagia selamanya. 


Little cute me and dearest Zaid, I called him Burbur. Comel kan. Hehe. Aku tahu aku selebet. Hmm :')


Haziq Salam, sangat-sangat annoying. Suka bajet handsome. Dayus, suka pukul aku. Tapi aku sayang dia. Semalam duduk sebelah dia, cerita pasal everything. Dia demam. Kesian. Gedik. Suka junior. Hoho.


Little Fararara. Hoho. Comel je tetot aku nih. 


Hajar and Burbur ;)


Ada orang tuh nangis just sebab Hajar take a picture with this handsome Genji. Hmm. Nuisance. 

No need to talk much. Hani kata aku cengeng. Biarlah dia je yang tahu kenapa dengan aku. Aku seriously memang sangat cengeng. Hmm. Sedihsedih. I owe you an apology. I'm sorry for falling in love.

Assalamualaikum. 

Labels: , , , , , , , , , , ,


Bonjour!
Izz



Hye, It's AAA here. Welcome to Pastel darls. Loving someone who doesn't love you back hurts like hell, you feel it?
Tekan buttons dekat bawah nih kalau nak tengok Profile, Friends and Tutorials




Babble
Anything?


URL blog not email
Put ur link correctly
No harsh words please?



Moments Together


Credits.
Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : AtiQah
Linkies code : WANA
Re-Edited : Izaty